Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Club Brugge is de nummer één in het Belgisch voetballandschap. Niet alleen op het veld, maar ook in de tribunes maakt Blauw-Zwart steeds weer het verschil. Naast onze beste supporters van het land, maken ook onze stewards een belangrijk deel uit van Fort Jan Breydel! Word jij een van onze nieuwe collega's?
Club Brugge is de nummer één in het Belgische voetballandschap, maar wil ook op marketingvlak hoge toppen scheren. Je identificeert de noden van onze fans en onze business klanten, en koppelt deze aan onze verschillende producten (merchandise, tickets, memberships, B2B hospitality & visibility). Aan de hand van onze uitgebreide toolset richt je advertising, lead generation, e-mailcampagnes en marketing automation in én analyseer je de resultaten van campagnes.
Word jij enthousiast van cijfers, automatisatie en digitale marketing die écht rendeert? Club Brugge zoekt een Junior Growth Marketeer die onze digitale campagnes slimmer, efficiënter en data-gedreven laat groeien. Als Junior Growth Marketeer maak je deel uit van het Marketing team van Club Brugge. Jij zorgt ervoor dat onze digitale communicatie en campagnes maximaal renderen door slimme segmentatie, sterke e-mailflows, performante dashboards en een scherpe blik op data.
Digitale impact realiseren, dat is waar het in deze functie om draait. Door het toepassen van slimme personalisatie, intelligente technologie en moderne marketingtechnieken ben jij in staat om het verschil te maken. Je bent dan ook niet snel tevreden en constant op zoek naar nieuwe en slimme manieren om de resultaten van campagnes te optimaliseren. Daarin werk je samen met de andere marketeers bij Club, maar sta je ook in nauw contact met de creatieve designers en videografen van Club Media House en de productkant van ticketing, merchandise en sales.
Je beheert en optimaliseert onze e-mailmarketingcampagnes en marketing automation flows van A tot Z (opmaak, segmentatie, testen, analyse).
Je denkt actief mee na over de customer journey en bouwt mee aan automatisaties om fans op het juiste moment de juiste boodschap te sturen.
Je vertaalt onze campagnedoelstellingen in duidelijke data-gedreven acties en rapporteert over hun performance via dashboards en analyses.
Je werkt nauw samen met het data-team om doelgroepen te definiëren en te activeren op basis van gedragsdata en fanprofielen.
Je voert A/B-testen uit en analyseert resultaten om continu onze digitale aanpak te optimaliseren.
Je volgt nieuwe trends en tools op in digital marketing, met een bijzondere interesse in performance, conversie en automatisatie.
Je hebt ervaring met Meta Ads, en kan deze tool bij ons naar een volgend niveau pushen. Ervaring met Google Ads is een pluspunt.
Met een eerste ervaring of sterke interesse in digitale en data gedreven marketing, e-mailmarketing en marketing automation.
Dat voeling heeft met data-analyse, KPI’s en conversiemetingen, en bent niet bang van cijfers.
Die kan werken met tools zoals ActiveCampaign, Iterable, Salesforce, Klaviyo of vergelijkbare marketing automation software.
Dat analytisch en resultaatgericht werkt, en er van houdt om campagnes te optimaliseren op basis van data.
Dat innovatief, initiatiefrijk en creatief is maar ook accuraat en oplossingsgericht kan werken in een deadline gedreven omgeving.
Met een enorme drive en leergierigheid en iemand die altijd op de hoogte is van alle ontwikkelingen op het digitale vlak.
Met een vlotte pen in woord en schrift (in ieder geval in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Engels). Een basis van Photoshop is mooi meegenomen, maar geen must.
Affiniteit met sport, entertainment of fanbeleving is mooi meegenomen, maar jouw analytische mindset staat voorop.
Toon ons jouw liefde voor digitale marketing, verbaas ons met jouw creatieve talent en bezorg ons vandaag nog jouw kandidatuur (met CV en originele motivatie) en wie weet nodigen we je uit voor een verkennend gesprek in ons fantastische Basecamp!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier