Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Club Brugge is de nummer één in het Belgisch voetballandschap. Niet alleen op het veld, maar ook in de tribunes maakt Blauw-Zwart steeds weer het verschil. Naast onze beste supporters van het land, maken ook onze stewards een belangrijk deel uit van Fort Jan Breydel! Word jij een van onze nieuwe collega's?
Club Brugge is de nummer één in het Belgische voetballandschap, maar wil ook op marketingvlak hoge toppen scheren. Je identificeert de noden van onze fans en onze business klanten, en koppelt deze aan onze verschillende producten (merchandise, tickets, memberships, B2B hospitality & visibility). Aan de hand van onze uitgebreide toolset richt je advertising, lead generation, e-mailcampagnes en marketing automation in én analyseer je de resultaten van campagnes.
Digitale impact realiseren, dat is waar het in deze functie om draait. Door het toepassen van slimme personalisatie, intelligente technologie en moderne marketingtechnieken ben jij in staat om het verschil te maken. Je bent dan ook niet snel tevreden en constant op zoek naar nieuwe en slimme manieren om de resultaten van campagnes te optimaliseren. Daarin werk je samen met de andere marketeers bij Club, maar sta je ook in nauw contact met de creatieve designers en videografen van Club Media House en de productkant van ticketing, merchandise en sales.
In samenwerking met onze eigen specialisten kun je jezelf verder ontwikkelen. Bovendien zijn er volop mogelijkheden om je te verdiepen in specifieke vaardigheden.
Je bent in staat om in het hoofd te kruipen van een voetbalsupporter en bedenkt out of the box-campagnes voor onze verschillende doelgroepen, op maat van de fan én onze business.
Je hebt een eerste ervaring met e-mailmarketing en bent bereid om je hier verder in te verdiepen, aangezien dit een aanzienlijk onderdeel van jouw takenpakket zal worden.
Via de uitgebreide data die beschikbaar is in ons intern datawarehouse segmenteer je onze fans met de juiste boodschap, op het juiste moment. Je personaliseert boodschappen op onze site en zet marketing automations op.
Je hebt ervaring met Meta Ads, en kan deze tool bij ons naar een volgend niveau pushen. Ervaring met Google Ads is een pluspunt.
Dat maximum 3 jaar werkervaring als marketeer of een vergelijkbare functie heeft.
Dat goed op de hoogte is van de mogelijkheden om op basis van data te segmenteren en te personaliseren voor marketingcampagnes.
Dat innovatief, initiatiefrijk en creatief is maar ook accuraat en oplossingsgericht kan werken in een deadline gedreven omgeving.
Met een enorme drive en leergierigheid en iemand die altijd op de hoogte is van alle ontwikkelingen op het digitale vlak.
Met een vlotte pen in woord en schrift (in ieder geval in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Engels). Een basis van Photoshop is mooi meegenomen, maar geen must.
Met een affiniteit met de voetbalwereld en bij voorkeur kan je jouw persoonlijkheid spiegelen aan de waarden en normen van Blauw-Zwart.
Toon ons jouw liefde voor digitale marketing, verbaas ons met jouw creatieve talent en bezorg ons vandaag nog jouw kandidatuur (met CV en originele motivatie) en wie weet nodigen we je uit voor een verkennend gesprek in ons fantastische Basecamp!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier